Survei Atas Talian

Perbadanan Kemajuan Perusahaan Kayu Sarawak


Tuan/Puan,

Tujuan kajian ini adalah untuk mendapatkan maklum balas kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh Bahagian Komunikasi Korporat. Terima kasih diucapkan di atas penyertaan dan kerjasama di dalam kaji selidik ini.

Dear Sir/Madam,

This survey aims to obtain feedback on customers’/ stakeholders’ satisfaction on services provided by Corporate Communication Division. Thank you for your participation.


Tidak Memuaskan /
Not Satisfied
Kurang Memuaskan /
Less Satisfied
Sederhana /
Moderately Satisfied
Memuaskan /
Satisfied
Sangat Memuaskan /
Very Satisfied
1 2 3 4 5
1. PENGURUSAN MAJLIS / EVENT MANAGEMENT
  1 2 3 4 5
1. Penyampaian perkhidmatan / Service delivery
2. Kakitangan Bersifat Mesra dan Professional / Staff are Professional and Pleasant
3. Tahap pengetahuan kakitangan / Level of staff knowledge
4. Kelancaran pengurusan majlis / Smoothness of event management

2. PENGURUSAN SOSIAL MEDIA / SOCIAL MEDIA MANAGEMENT
  1. Laman Facebook Rasmi PUSAKA / STIDC Official Facebook Page
  2. Laman Sesawang Rasmi PUSAKA / STIDC Official Website
  3. Youtube
  4. Instagram
  1 2 3 4 5
1. Berinformasi / Informative
2. Maklumat terkini / Latest information
3. Kandungan yang menarik / Interesting contents

3. PENGURUSAN KOMUNIKASI KORPORAT / CORPORATE COMMUNICATION MANAGEMENT
  1. Bahan-bahan penerbitan (cth: PERKASA, Laporan tahunan) / Publication materials (ie. PERKASA, Annual Report)
  2. Bahan-bahan publisiti (cth: iklan, poster, e-kad, brosur, backdrop, banner, bahan pameran) / publicity materials (ie. advertisement, e-card, brochure, backdrop, banner, exhibition materials)
  3. Hubungan media (cth: kenyataan media, aktiviti bersama media) / Media relation (ie. press release, media activities)
  1 2 3 4 5
1. Penyampaian perkhidmatan / Service delivery
2. Kakitangan bersifat mesra dan professional / Staff are professional and pleasant
3. Tahap pengetahuan kakitangan / Level of staff knowledge
4. Rekabentuk / Design
5. Berinformasi / Informative

4. PUSAT SUMBER / RESOURCE CENTRE
  1 2 3 4 5
1. Penyampaian perkhidmatan / Service delivery
2. Kakitangan bersifat mesra dan professional / Staff are professional and pleasant
3. Tahap pengetahuan kakitangan / Level of staff knowledge
4. Koleksi bahan-bahan rujukan / Collection of References
5. Kemudahan dan persekitaran / Facilities and environment

5. MUZIUM PERKAYUAN PUSAKA / STIDC TIMBER MUSEUM
  1 2 3 4 5
1. Penyampaian perkhidmatan / Service delivery
2. Kakitangan bersifat mesra dan professional / Staff are professional and pleasant
3. Tahap pengetahuan kakitangan / Level of staff knowledge
4. Koleksi bahan-bahan pameran / Exhibits collection
5. Kemudahan dan persekitaran / Facilities and environment
6. Berinformasi / Informative